HAHAHAH !! man that's old times !

SHA SHA (retar pl)
-
-
-
idag har varit skit chill,, började med att ha teori på projekt och företagande :D.. och då fick jag och tojje gå in på datan där han visade mej en sexig transitivt :O ( http://transan.blogg.se/ ) (snygg) ,, iaf ... sen var det igång med saab:en det var en  saab 9000 cse
en sådan. jag och stetzi byggde ihop bakdelen på den och e fortfarande inte klara så ja ...
-
-
-
-
sen när man ska städa på vår skola kan det se ut så här :D
tojje vackert ;)
+ när man kollar igen sommaren har det hänt skjukt roliga saker xD
till ex :
-
min och mattes cp ruta :D
-
byggskruv med fläns
-
bad med hampus :D
-
och söta bilder (inte jag som har ritat)
-
och sist men inte minst festa med dessa ,, tro mej än så länge mår man gött ;)
-
-
- detta e allt jag kommer på en så länge ,, så PEACE OUT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0