Somebody said a prayer somebody had some faith somebody finally hit their knees and asked for help for heavens sake

yeah ! thats what this all is about ! ..
-
-
sitter nu och lyssnar på dream on - aerosmith ;) goo !
-
har varit med simone idag .. underbar person och jag vet att min mamma sa att jag inte skulle skriva så här men nu tycker jag verkligen om henne och vill ha henne här ,, snälla kom hit .. jahapp ,
-
-asså ni ska se henne , hon får hela världen till att skaka och är sjukt vacker och allt positivt man kan säga , skulle kunna spendera dagar och år med henne :O !!!!
-
- .... kommer bara på en låt nu  xD .. BUTTERFLY FLY AWAY - MILEY CYRUS ! FTW
ne men den e vacker :D ...
-
-
ska på väla och handla julklappar och sånt med denna kanon systern :D
haha xD .
-
-
sen för er som undrar varför jag skriver sk8fag på mina bild e för att dom e mina och jag har redigerat dom (sk8fag= min bdb !)
-
-
som kommer man inte på så mkt mer :/ .. kommer väll in senare och skriver ngt xD ;) .. en sak till som jag har lärt mej !
ge aldrig upp hur du än ser ut och sticker ut ur mängden , den visar dej bara stark!
-
-
-
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0