You took me in and you drove me out, Yeah, you had me hypnotized, yeah

jaa ... dagen idag har varit så där ... har inte funnits något att göra . bara städa och spela maple story
-
-
-
-
sitter och lyssnar på Mama, I'm comin home och saknar min pappa .. lite konstigt men sant .
-
-
-
imorgon blir det inget specielt vad jag vet tror jag ska skejta lite om det e vackert väder ..
-
-
som ni märker har man inte så mycket för sej och e ganska singel (skit tråkigt) så om någon nära helsingborg känner för att träffas så ja .... xD .. ne man ska inte säga sånt igentligen men ja ...
-
-
-
slutar med en text.. har sträck under dom speciela bitarna
-
-
papa roach - had enough
-
I turn the channel on the tv
Another boy shot tonight
I can't believe what I am seeing
A body bag, a mother cries
It seems like this is never ending
I've had enough, so I decide
The time has come for me to face it
I can't refuse the war inside

-
I don't know if I can hide it
I know the truth, it's only lies
The present day, we'll deny it
The body count, a steady rise
In my head there is a riot
I changed the world, no one dies
The time has come for use to fight it
We can't refuse the war inside
-
Cause we have had enough
All the violence has touched
Every part of our lives
Our innocence is gone tonight

-
I know that you can change the future
I know that we can make it happen

In my head there is a riot
And I don't think that I can fight it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0