jaja , ju längre man lever desto längre lär man sej ,,, men e inte det onödigt ??

sitter nu på webdesign och försöker fixa min tabel och tänker va fasn man igentligen håller på att lära sej sånna här saker .. man dör ju endån det e liksom eh .... 9+3 = 12 sen 12 plus några år .. det e skit mkt vi slösar på bara att sitta i en skola i ett x antal timmar .. men jaja ... så fick man ingen sömn inatt heller (jag va dum nog och somnade på soffan ...) så jag låg och vred och vände mej tills kl var 1 (kommer jag iaf ihåg xD kollade klockan ett antal gånger) iaf .. man har ju bara detta sen svenska sen so . sen slutar man :D hoppas att man kan sova lite på soffan idag :D ! jaja får vi se sen ,, PEACE OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0